X
تبلیغات




وبلاگ گروهی جبهه جهادگران مجازی مرگ بر آمریکا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

  جبهه وبلاگی غدیر اغاز کرد((بیانیه جنبش وبلاگی خیبریون زنده اند))

» و نرید انمن‌ علی‌ الذین‌ استضعفوا فی‌الارض‌ و نجعلهم‌ الائمه‌ و نجعلهم‌ الوارثین «

ضمن عرض تبریک بمناسبت حضور بصیر مردمی دریوم الله 22 بهمن و دستاورد های  هستی و علمی اخیر دانشمندان جوان کشورمان
وبا استعانت از خداوند متعال وتوکل به ذات اقدسش و با توسل به عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم هماهنگ و پر شور مردمی در انتخابات نهم که خود یک مرحله مهم دیگر که درتاریخ موفقیت ها و دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی خواهد بود؛ جبهه وبلاگی غدیر که خود از پشتوانه مردمی در فضای سایبیری برخاسته و خود جوش در راه انجام وظیفه در مراحل مختلف با همکار و همراهی همه اعضاء وبلاگستان فارسی و حتی هموطنان خارج نشین دست به دست هم داده و جنبش های موفق و کار آمدی را ایچاد و پیگیری کرده است،اکنون در استانه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بار دیگر با شروع ((جنبش وبلاگی حیبریون زنده اند)) صفت بزرگ خیبری بودن اعضاء این جبهه و یاوران و همراهان و در کل متعهدین فضای سایبر را به دشمنان و شیاطبن کینه جو که همان صفت    است رانشان خواهد داد.

رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم شرایط امروز کشورمان را این‌چنین توصیف کردند: «یک روز در صدر اسلام، دشمنان به نظرشان رسید که با شِعب ابى‌طالب و محاصره‌ى اقتصادى مسلمانان، آنها را از پا بیندازند؛ اما نتوانستند. این روسیاه‌هاى بدمحاسبه‌گر خیال می‌کنند ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالبیم. اینجور نیست. ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالب نیستیم؛ ما در شرائط بدر و خیبریم.»

تعبیر شور انگیز و شیوای رهبر معظم انقلاب در خصوص قرار داشتن انقلاب اسلامی در موقعیت بدر و خیبر؛ از جمله ژرف ترین مسائل راهبردی روز است که از جنبه های گوناگون نیازمند مداقه و بررسی است. تبعا پرسش های زیادی را می توان حول نگاه “بدری و خیبری” امام خامنه ای به موقعیت انقلاب اسلامی مطرح نمود و ازدل پاسخ های بر آمده، عظمت برهه حساس کنونی را به بهترین وجه ممکن یافت.
یکی از ویژگی‌های دو نبرد بدر و خیبر این بود که معادله‌ی میان مسلمین و مشرکین را معکوس کرد. تا قبل از عملیات بدر و خیبر، معادله به نفع مشرکین و دشمنان بود و آنها از حربه‌های «ضربه زدن»، «مصادره‌ی اموال» و «تنگنای اقتصادی» استفاده می‌کردند، اما بدر و خیبر معادله را برعکس کرد و این حربه‌ها را از دست آنها بیرون آورد.
و اینجاست که ما خیبریون در انتخابات نهم خیبری وارد شده و همه معادلات و امید های دشمنان را به یاس و شکست تبدیل میکنیم.اری پیروز میدان حق و باطل حق است و حق در دستان مردم غیور و همیشه ثابت قدم ایران اسلامی است که همیشه پشت سر ولایت و مقتدایشان پیش رفته اند وبه دستاورد های عظیم نائل گردیده اند.
و اکنون با حضور در صحنه انتخابات و  رفتار صحیح و اسلامی و ارشاد افراد به انتخاب اصلح و رعایت موازین وقانونمداری یک بار دیگر در صحنه حاضر خواهیم بود و با قلم هایمات وایجاد فضای سالم و پر شور بار دیگر لبیک خود را به رهبرعظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای ندا میدهیم و به ارواح امام و شهدا میثاق تازه میکنیم . باشد که ولی عصر(عج) از ما راضی و خشنود باشد.
*****خیبریون زنده اند*****
دوستان همراه و خیبریون اگاه وبصیر با درج بنر و متن بیانیه خیبریون در وبلاگها و وب سایتهای خود در این جنبش و حرکت در مسیر خیبری همراه شوید

بیانیه جنبش وبلاگی خیبریون زنده اند

برای حمایت و پیوستن به اعضاء جبهه این تصویر را با استفاده از کد زیر در وبلاگ یا سایت خود نسخه برداری کنید :

حامیان جنبش

1.   سایت رجا نیوز++++

2.  سایت عمارنامه++++

3.  پایگاه تحلیلی  فصل انتظار+



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]

    بسم الله الرحمن الرحیم

     جبهه وبلاگی غدیر :بیانیه جنبش پاسداشت حماسه یوم الله 9 دی

     در آستانه دومین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیرحسینی ایران اسلامی، جبهه وبلاگی و اعضاء همیشه بیدار و آماده عرصه جهاد و شهادت اعلام میدارد ، همچنان که در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده وبا سرکوب و کور کردن چشم نفاق پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند ، ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله 9 دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال 88 ، یک بار دیگر یادآوری کرد که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد . آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. و دربرخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام ، به رغم خواسته و تصور دشمنان چنانچه که دشنان در قیام عاشورا نتوانستند به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز گردید و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر (باطل شد) زده و بار دیگر چهره واقعی منافقان را افشا کرد و به زباله دان تاریخ فرو انداخت.چرا که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش شدنی نیست.

    همچنان که رهبر و امام و مقتدایمان اینگونه فرمودند:

    ((این فتنه، صرفا منحصر به حضور عدهای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.

    همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

     نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.))

    دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با رهبر انقلاب 1390/09/21

    اکنون که با شنیدن خبر های خوش دستیابی به علوم و فنون راهبردی عزیزان و غیور مردان این سرزمین دشمن تاب و تحمل این همه موفقیت های فرزندان این آب و خاک را ندارد و به هر کاری دست میزند و لحظات آخر حضور ننگین خود را سپری میکند؛ وظیفه ماست که طبق خواسته ولی فقیه باید همواره در هر کجا با چشم باز و بصیر بر همه امور مسلط باشیم و حتی در فضای سایبر که جولانگاه جنگ نرم دشمن به حساب می آید را از وجود خود و از روشنگری های خود عطر افشان نماییم. و به همه بفهمانیم که ما همواره پیرو دین و شریعت و آماده جانفشانی پشت سر امام و مقتدای خود حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) هستیم.

    به امید پیروزی جبهه حق بر باطل و رسوایی عالم گیر فتنه گران شرق و غرب، مابر بیعت خودو بر پیمان سربازی در نبرد همیشگی حق علیه باطل ، به فرماندهی امیر و امام قافله صبر و بصیرت تا ظهور منجی ، پای فشرده و از حضرت باریتعالی ، توفیق اتصال به این خدمت را خواستاریم .

    ازدوستان جبهه وبلاگی غدیر و اعضاء همیشه آماده دعوت میشود در هر چه باشگوه تر برگزار شدن یوم الله 9 دی بنر ومتن بیانیه و یا مقالات و متن های ادبی ؛عکس؛طرح و پوستر های محتوایی 9 دی را در وبلاگها و وبسایت های خود کار کرده و به جبهه با(( لبیک یا خامنه ای)) اعلام فرمایید تا ثبت نام شما صورت گیرد. لبیک های عمار های سید علی را می توانید در همین پست مشاهده فرمایید.

     ان تنصروالله ینصر کم و یثبت اقدامکم

     بیانیه جنبش پاسداشت حماسه  یوم الله 9 دی

    برای حمایت و پیوستن به اعضاء جبهه

    این تصویر را با استفاده از کد زیر در

    وبلاگ یا سایت خود نسخه برداری کنید :



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]

    جنبش سایبری بصیرت علوی لبیک یا خامنه‌ای

    » و نرید انمن‌ علی‌ الذین‌ استضعفوا فی‌الارض‌ و نجعلهم‌ الائمه‌ و نجعلهم‌ الوارثین «

    ضمن عرض تبریک بمناسبت عید الله اکبر عید امامت و ولایت به اطلاع می‌رساند:

    با استعانت از خداوند متعال وتوکل به ذات اقدسش و با توسل به عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم آمادگی در جنگ نرم جبهه وبلاگی غدیر بار دیگر سربازان جنگ نرم را فرا می‌خواند.

    مگر نه آنکه غدیر روز ولایت و روز اتمام حجت است بر امت رسول الله است؟؟؟ مگر نه بزرگداشت روزهای بزرگ باید حامل درس و جوشش و پایبندی به آن روز عظیم باشد؟؟ آری اینگونه است که در این روز بزرگ و پر از خیر و برکت می‌خواهیم بار دیگر دست بیعت به سوی مولای خویش بریم و با ایشان عهد و پیمان تازه کنیم و دربندگی خدا و سر بازی ولایت بار دیگر دست بر سینه گذارده و به شعائر الله تعظیم کنیم.

     {دشمن تلاش می‌کند. نباید فکر کرد که دشمن از فعالیت منصرف خواهد شد؛ نه، دارید مى‌بینید. در همین روز‌ها، در بحبوحه‌ى گرفتارى‌هاى آمریکا در قضیه‌ى این حرکت مردمىِ وسیعِ جنبش وال استریت در نیویورک و در سایر شهر‌ها و ایالات آمریکا، دولت آمریکا به نظرش رسید که به خیال خودش و به قول خودش، باز یک برگ دیگرى رو کند. یک سناریوى مسخره‌ى تروریستى درست کردند که جمهورى اسلامى را متهم کنند به یک حرکت تروریستىِ مهمل، بى‌منطق و غلط؛ که هر کس از اهل معرفت و فن در دنیا آن را دید، رد کرد، محکوم کرد. متوسل و متشبث به این چیز‌ها می‌شوند، براى اینکه شاید بتوانند خودشان را از آن گرفتارى‌ها نجات بدهند، آن را تحت تأثیر و تحت‌الشعاع قرار بدهند؛ شاید بتوانند بر جمهورى اسلامى فشار وارد کنند. البته این مسئله را دنبال خواهند کرد. قصدشان این است که شریف‌ترین عناصر مبارز و مجاهد در جمهورى اسلامى را متهم به تروریست کنند. آن‌ها خودشان تروریستند. امروز تروریست بزرگ در دنیا، دولت آمریکاست.

     در این قضیه هم دست ما پر است. ما امروز صد سند غیر قابل خدشه در اختیار داریم که نشان می‌دهد دولت آمریکا پشت سر ترور‌ها و تروریستهائى بوده است که در ایران یا در منطقه واقع شده است. ما با این صد سند، آبروى آمریکا را در دنیا خواهیم برد؛ آبروى این مدعیان حقوق بشر و مبارزه‌ى با تروریسم را در دنیا پیش افکار عمومى خواهیم ریخت؛ اگرچه امروز هم آبروئى ندارند

    …... شما جوان‌ها باید براى آینده، بیشترین بار این مسئولیت را بر دوش بگیرید و خودتان را بسازید؛ نگذارید دشمن با توطئه‌هاى تبلیغاتى، با دروغ‌پردازى، امید را از دل‌ها بزداید؛ نگذارید بین شما اختلاف ایجاد کنند؛ نگذارید بین ملت و مسئولین، ایجاد اختلاف و جدائى کنند؛ آن‌ها این را می‌خواهند؛ آن‌ها از این یکپارچگى می‌ترسند؛ آن‌ها از این شعارهاى مستحکم شما می‌ترسند؛ آن‌ها از عزم و اراده‌ى جدى مسئولین می‌ترسند؛ می‌خواهند این عزم و اراده را متزلزل کنند. وقتى ملت در کنار مسئولین ایستاده است، هیچ مسئولى احساس تردید نمی‌کند؛ احساس تزلزل نمی‌کند و پیش می‌رود. این براى کشور ما لازم است؛ تا امروز بوده است، ان‌شاءالله در آینده هم خواهد بود. قطعاً ملت ایران در همه‌ى این چالشهائى که امروز با آن مواجه است و احیاناً در آینده هم با آن‌ها مواجه خواهد بود، بینى دشمن را به خاک خواهد مالید.

     ((از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای))}

    ای مولای من..... ما هرگزمولای خویش را تنها نخواهیم گذاشت، همیشه و همه جا در پشت سرشما گام خواهیم برداشت. هرگز پیمانی که با خون خود بستیم نخواهیم گسست ما خوانان و مقلدان شما چه در این فضای سایبری و چه در فضای حقیقی همیشه و با عزم راسخ گوش به فرمان اوامر جنابعالی خواهیم بودو در مصاف با دشمنان سربازی مطیع و جنگنده در برابر خصم دین و اسلام خواهیم جنگید. دشمنان از خشم قهر ما و زهر نیش قلم ما هرگز آسوده نخواهند بود.‌ای سید علی رهبر ما.. از شما یک اشاره از ما به سر دویدن

    جبهه وبلاگی غدیر: در آغاز سومین سال کار و تلاش خود در عرضه ایجاد و ترویج و نشر جنبشهای وبلاگی از سوی وبلاگنویسان ارزشی ادامه می‌دهد و بنا به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای اینک جنبش سایبری بصیرت علوی لبیک یا خامنه‌ای در فضای سایبری راه اندازی و پیگیری می‌نماید. لذا از همه وبلاگنویسان و مخاطبین سایبری در نشر و تقویت(نصب بنر و بیانیه جنبش در وبلاگهای خود) این جنبش جهت همکاری دعوت بعمل می‌آورد.

    جنبش سایبری: بصیرت علوی لبیک یا خامنه ای
    برای حمایت و پیوستن به جنبش این تصویر را با استفاده از کد زیر در وبلاگ یا سایت خود نسخه برداری کنید :

    حامیان جنبش


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    »
    هوا