X
تبلیغات




مرداد 89 - وبلاگ گروهی جبهه جهادگران مجازی مرگ بر آمریکا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

1.همه ماجرا از حرفهای آقا شروع شد. از «این عمار» ی که همه رو خطاب می کرد. اما ! مسلم انتظار آقا ،‌از افسران جنگ نرمش(دانشجویان و...)‌بیشتر بود. این و قبلا هم فرموده بودند.

2.جنگ نرم شروع شده بود. صدای علمدار انقلاب همیشه بلند بود و از عمق این جنگ نرم سخن می گفت. اما مگر کسی می دید. بعضیا هم میگفتن ،‌بابا اینا یه توهمه!

فتنه 88 پیش آمد و همه تازه حرفهای آن روز رهبری را فهمیده بودند. اما چه دیر؟؟!

3.الان هم هنوز برای یه عده درک عمق این جنگ نرم غیر قابل درکه! آخه همش شنیده ان که در جنگ،‌توپ است و تانک و....!

اما حضرت آقا،‌فرمودند،:«باید این جنگ را باور کرد.»

4.ماها باور کردیم. به دنبال جایی برای جدال و ایفای نقش بودیم. اما یکی از جاهایی که نیروهای خودی ،‌از ان ضربه خورده بودند و نیاز به نیرو ومهمات داشت،‌فضای مجازی بود. یه یاعلی گفتیم و راه افتادیم.

5.وارد این معرکه شدیم. از غربت نیروهای خودی نالیدیم و نالیدیم. از همون گوشه خونه بسم اللهی گفتیم و ما نیز وارد این عرصه شدیم. اینجا جهاد اکبر با جهاد اصغر همراه بود.

6.از اینکه هرکس یه گوشه ای داشت تک تیراندازی میکرد و برای خودش حداکثر یه گردانی تشکیل داده بود،‌ناراحت بودیم. ووقتی که اتحاد جبهه باطل و طرفدارانش را منسجم می دیدیم،‌تاراحتیمان افزون می شد.

7.برای همه درددل کردیم. نسیم الهی شامل ما رزمندگان جنگ نرم شده بود. سفری معنوی به بارگاه و محضر سلطان دلها،‌حضرت علی بن موسی االرضا!(ع) آقا ماها رو دور هم جمع کرده بود تا مزه باهم بودن را بچشیم.

8.اولین اردوی فعلان مجازی در مشهد مقدس شروع شد. اولش همه اش اضطراب بود و هراس! اما نه ما «یا الله »‌گفته بودیم و استقامت کردیم و شامل وعده الهی شدیم. تشکیل جبهه ای متحد با یک اتاق فکر اما در همه استانها،‌برای دفاع از حریم و لایت و جدال در این عرصه !

خب! شما که می خونید،‌کمکان کنید. ما به خیال قدرت،‌سیاست و پول نیامده ایم. ما برای یاری،‌نایب امام زمان(عج) آمده ایم.

باشد که خود حضرت(عج)‌نیز ما را بپسندد و ما در همین فضای مجازی و حقیقی توفیق سربازیش را داشته باشیم.

نویسنده:جناب فانوس



  • کلمات کلیدی : جهادگران

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]

    بسم الله الرحمن الرحیم

    با افتخار باید عرض کنم که گروه جبهه وبلاگی جهاد گران مجازی آغاز به کار کرد

    در اولین بخش مرامام نامه این گروه و چگونگی عضویت در این گروه خد مت شما

    دوستان گرامی ارسال می گردد

    بسم الله الرحمن الرحیم

    « اللهم انک انه لم یکن الذی کان منا منافسة فی سلطان و لا التماس شیءٍ من فضول الحطام و لکن لنرد المعالم من دینک و نظهر الاصلاح فی بلادک فیأمن المظلومون من عبادک و تقام المعطلة من حدودک »

    خدایا تو خود آگاهی که آنچه از جانب ما صورت گرفت ، رقابت در کسب قدرت یا خواهش فزون‌طلبی نبود ؛ بلکه برای این بود که سنن تو را که نشانه‌های راه تو هستند بازگردانیم و اصلاح آشکار و چشمگیر در شهرهای تو بعمل آوریم که بندگان مظلوم و محرومت امان یابند و مقررات به زمین مانده‌ی تو از نو بپا داشته شود

    مرام نامه ی « جبهه ی جهاد گران مجازی »

    ·         « جبهه جهادگران مجازی » تشکلی خود‌جوش است که  بر پایه جمهوریت و اسلامیت و تبعیت از ولایت مطلقه‌ی فقیه و توجه و التزام عملی به قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران بنا نهاده شده است .

    ·         اعضای آن کسانی هستند که نسبت به انقلاب اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل (ره) ، خون مقدس شهدا و فرامین مقام معظم رهبری احساس مسئولیت کرده و از نیرو و تخصص خود برای اعتلای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی بهره خواهند جست .

    اصول کلی

    1.      اعتقاد به اسلام ناب محمدی و اصل ولایت مطلقه فقیه

    2.      اعتقاد به حقانیت انقلاب اسلامی ایران و ضرورت حفظ و تداوم آن

    3.      التزام به قانون اساسی بعنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی

    4.      تلاش مجاهدانه در جهت دفاع از آرمانهای اسلام ، امام راحل (ره) و فرمایشات و مواضع حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)

    اهداف

    1.        تلاش راهگشا در جهت تعمیق و گسترش انقلاب اسلامی و فرهنگ ناب بسیجی و امتداد راه شهدای دفاع مقدس ، با در اختیار نهادن قوه‌ی ابتکار، ابداع و تعهد شخصی .

     

    2.        تلاش در جهت وحدت و انسجام هرچه بیشتر تحت مبانی اخلاق و شرع مقدس .

     

    3.        ایجاد و گسترش زمینه های فعالیت فکری ، عقیدتی ، سیاسی ، فرهنگی در جهت رشد و ارتقای آگاهی اعضاء در همه ی ابعاد به صورت مجازی و حقیقی .

     

    4.        آموزش اعضاء و تقویت بصیرت و بینش لازم در مواجهه با جریان سازی های مسموم و فتنه انگیزی های بد خواهان نظام در فضاهای مجازی و مبارزه با این تهاجمات دشمنان در میدان جنگ نرم .

     

    5.        تلاش در جهت مشارکت حداکثری اعضاء در فعالیتهای مجازی و حقیقی .

    خطی مشی تشکیلاتی

    1.      اعتقاد به حاکمیت اخلاق ، تقوی و شعائر اسلامی و رعایت حریم خصوصی افراد و احترام متقابل و نیز حفظ روحیه دوستی و رعایت حقوق دیگران .

     

    2.      اعتقاد به شورا و مشورت در تصمیم‌گیری و اجرای مسئولیت‌ها .

     

    3.      اهتمام به ترویج افکار اصیل اسلامی در سطوح اعضاء و سپس فضای مجازی کلوب و بطور کلی در حوزه ی فضای سایبری و آمیختن شور و حماسه و ایمان عمومی با اندیشه و درک و تحصیل صحیح و پیوند میان شعار وشعور .

     

    4.        تعهد اخلاقی اعضا جهت اجرای وظایف و مسئولیت های محوله ی احتمالی و رعایت قوانین و مقررات « جبهه ی جهادگران مجازی » و پرهیز از هرگونه عمل تنش زا و اختلاف برانگیز .

    تذکرات لازم الإجرا :

    1-     استفاده از عبارات، لحن یا تصاویر رکیک و نامناسب ، به هر نحو (آواتار، کامنت، فریاد، نظر، لاگ، مطلب، پُست ، پیامک و...) ، چه در پروفایل خود اعضاء ، چه در پروفایل دیگران، همچنین در نوشته ها و تاپیک های کلوب جهادگران و دیگر کلوبها ، تحت هیچ شرایطی مجاز نیست .

    2-     هر عضو  تنها حق انتخاب فقط یک نام کاربری در این کلوب را داشته و در صورت فعالیت یک عضو  با  دو اکانت ، عضویت یک آیدی وی لغو یا مسدود خواهد شد .

    3-     هویت کامل کلیه اعضاء برای مدیران « جبهه جهاد گران مجازی » می بایست دقیقاً مشخص و شفاف باشد . لذا جهت عضویت در این جبهه ، لازم و ضروری است که متن کامل این مرام نامه توسط افراد مطالعه گشته و پس از پذیرش تمامی مفاد آن ، « فرم ثبت نام و ارائه مشخصات » را تکمیل کرده و ارسال نماید .

    4-     هر مطلب صرفا بیانگر نظر و عقیده نویسنده آن است و بیانگر نظر وعقیده مسئولین « جبهه جهاد گران مجازی »  و یا تفکر حاکم بر این کلوب نیست . بدیهی است مسئولیت تمامی مطالب و نوشته ها و پست های ارسالی بر عهده شخص نویسنده آنهاست و در صورت تضاد مطالب نوشته شده با اصول و هداف اصلی این کلوب ، بلافاصله مطالب مذکور حذف و به شخص خاطی تذکر داده می شود .

    5-     انحراف موضوع تاپیک و نوشتن مطالب غیر مرتبط با موضوع مورد بحث مجاز نمی باشد . لذا از ذکر موارد و مسائل انحرافی در تاپیک ها خودداری گردد . در صورت مشاهده مصادیق ، پستهای ارسالی بدون تذکر قبلی حذف خواهد گردید .

     

    6-     در صورت تکرار تخلفات و عدم رعایت قوانین و بی احترامی به فضای عمومی کلوب ، فرد خاطی مسدود شده و علت مسدود شدن و جلوگیری از ادامه فعالیت وی ، بصورت علنی برای دیگر اعضاء بیان خواهد گردید .

    7-     از نوشتن به شکل فینگلیسی جدآ خودداری کنید. در صورت استفاده از فینگلیش، تیم میدیریت حق دارد پستها و تاپیکهای نوشته شده به فینگلیش را حذف کند.

    8-     بحث در مورد مسائل سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ... آزاد است ، لیکن پرداختن به حاشیه های جنجال بر انگیز و استفاده از عناوین و یا مطالبی که مسقتیماً  موجب وهن یا اهانت به مقامات مسئول در نظام جمهوری اسلامی میگردد، که هیچ کمکی در راستای نیل به اهداف « جبهه جهادگران مجازی » نمیکند ، تحت هیچ شرایطی مجاز نیست .

    9-     منازعات و مشکلات شخصی خود را با یکدیگر ، خارج از محیط کلوب حل نمایید . مسئولین این کلوب به هیچ وجه درمسائل و اختلافات اعضاء دخالت نخواهند کرد . لذا از آوردن دعواها و منازعات شخصی به تاپیک ها و پست های کلوب به شدت پرهیز کنید ! در غیر این صورت ضمن اخطار مستقیم ، مطالبی که حاوی این گونه مسائل باشد بلافاصله حذف خواهد شد .

    10-چنانچه یکی از اعضاء از هر کدام از قوانین و مقررات موجود سرپیچی نموده و این قوانین را زیر پا گذاشت ، هیچ کدام از اعضای دیگر حق برخورد ناشایست ، توهین و ... را ندارند . اعضاء فقط  میتوانند توسط پیغام خصوصی به مسئولین « جبهه جهادگران مجازی »  اشکالات و ... را در میان بگذارند تا سریعا به موضوع رسیدگی‌ شود . اعضای محترم می توانند نهایتاً با رعایت اصول امر به معروف و نهی از منکر اسلامی ، با رعایت حدود شرع و اخلاق ، نظر خود را نسبت به حرکت صورت گرفته اعلام و از اقدامات ناشایست برائت جویند . مجدداً متذکر میگردد که برخورد با متخلف و تنبیه خاطی ، صرفاً وظیفه ی مسئولین این کلوب بوده و اعضاء حق دخالت ندارند .

    11-هر گونه فعالیت ( ارسال پست ، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با عضو خاطی برخورد خواهد شد .  هر گونه توهین به قومیت های مختلف ایران زمین و همچنین ملیت کشورهای دیگر ممنوع است و تمام مطالب ارائه شده ازسوی کاربران باید حافظ شان تمام قومیت و ملت ها باشد . در این زمینه با کاربر خاطی به شدت برخورد خواهد شد !


    رعایت حس همکاری از طرف دوستان و اعضای محترم این کلوب را به محلی مناسب برای گفتگوهای دوستانه تبدیل میکند

     

                     رعایت قوانین فوق برای کلیه کاربرانی که در کلوب « جبهه جهادگران مجازی »  ثبت نام می کنند الزامی است. با خواندن این قوانین هر عضو مسئولیت رفتار و عملکرد خود را در این کلوب به عهده خواهد گرفت. در صورتیکه به قوانین ذکر شده عمل ننماید، به صلاحدید مسئولین ، عضویت وی در این کلوب لغو و مسدود خواهد شد .

     

                                                ================================

     

    پی نوشت:

     

    کسانی که مرامنامه را مطالعه نموده و مایل به عضویت در کلوب هستند، فرم عضویت را پر کرده و به آدرس m_morgan_iran@yahoo.com ارسال و بدین ترتیب، در اختیار مدیر کلوب قرار دهند. بدیهی است این اطلاعات نزد مدیر کلوب محفوظ خواهد بود و تنها برای ارتباطات فرهنگی استفاده خواهد شد.

    لینک دانلود فرم عضویت با فرمت ورد 97-2003
    http://www.4shared.com/document/BQ78hnQm/___97-2003.html

    لینک دانلود فرم عضویت با فرمت ورد 2007
    http://www.4shared.com/file/BSRI6MtP/membership.html



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]
    »
    هوا