X
تبلیغات




وبلاگ گروهی جبهه جهادگران مجازی مرگ بر آمریکا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

مهدی جهانتیغی - گروه بین‌الملل: افشاگری‌های پیمانکار سابق اطلاعاتی آمریکا طی هفته‌های اخیر تبدیل به یک بسته فشاری سیاسی و بین اللملی از طرف کشورهای رقیب بر علیه این کشور شده است. 

به گزارش رجانیوز، البته این تنها بخشی از ماجراست که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده و قسمت مهمی از این ماجرای اطلاعاتی که هنوز ابعاد آن مشخص نشده وجود دارد که قابل تامل می‌باشد. 
 
 
در این زمینه چند نکته مهم قابل تامل است: 
 
الف: اسنودن در حالی از روسیه به عنوان رقیب چند ده ساله اطلاعاتی آمریکا سر درآورده است است که اسنودن ابتدا به هنگ هنگ رفته و پس از اطلاع منابع اطلاعاتی چین از این مکان اجازه سفر به روسیه را پیدا کرده است. 
 
ب: منابع آمریکایی می‌گویند در‌‌ همان دوران چین درخواست آمریکا برای بازگرداندن اسنودن را رد کرده و این موضوع به قدری برای آمریکا سنگین تمام شده است که اوباما و دیگر مسئولین آمریکایی از این موضوع در روزهای انتقاد علنی کرده‌اند. 
 
ج: روسیه نیز در حال حاضر با گذشت سه هفته و فشار‌ها و تماس‌های متعدد مقامات آمریکایی حاضر به بازگشت اسنودن نشده و کار به جایی رسیده است که کاخ سفید اعلام کرده پرزیدنت اوباما قصد دارد درباره ادوارد اسنودن با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه صحبت کند. این موضوع نشان می‌دهد که روسیه تاکنون تمامی درخواست‌های مقامات بلندپایه اطلاعاتی و سیاسی آمریکا را مبنی بر بازگرداندن اسنودن را رد کرده است. 
 
د: در حالیکه تاکنون منابع امنیتی چینی و روسی سفر‌ها و اقامت اسنودن را ظاهرا پیگیری می‌کردند احتمال اقامت دائمی اسنودن در روسیه دهن کجی و بی‌اعتنایی به در خواست‌های مقامات آمریکایی را کامل‌تر می‌کند. چنانچه خبرگزاری فرانسه گزارشی را منتشر کرده مبنی بر اینکه روسیه با اقامت اسنودن در این کشور موافقت کرده است به شرط آنکه به افشای اطلاعات محرمانه امریکا پایان دهد. 
 
ه: به نظر نمی‌رسد که اسنودن تنها برای روسیه یک ابزار فشار رسانه‌ای قوی برای تحت فشار قرار دادن و امتیاز گرفتن از آمریکا باشد. زیرا مقاومت‌های سه هفته اخیر مقامات روس تاکنون در عدم بازگرداندن اسنودن حاکیست که منابع اطلاعاتی روسیه گوهری ناب را بدست آورده‌اند که شاید کارکرد‌ها و فواید آن در آینده نزدیک بیشتر خود را نشان بدهد.


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]

    یکی از مسائل بسیار خواندنی که در کشمکش حرکت و قیام امام حسین(ع) به وقوع پیوسته معجزاتی است که از حضرت سیدالشهدا (ع) بسیار دیده شده ، خواه زمان حرکت از مدینه خواه حتی پس از شهادت!

    حضرت سیدالشهدا(ع) که از هر نظر به شهادت خود آگاه بودند و هنگامی که می‌خواستند از مدینه حرکت کنند، ام سلمه همسر پیامبر(ص) به خدمت ایشان رسید و عرض کرد: ای نور دیده من، مرا اندوهناک مکن در بیرون رفتن از مدینه بسوی عراق، چون من از جدت رسول خدا(ص) شنیدم که می‌فرمودند: فرزند دلبند من حسین، در عراق، در زمینی که آنرا کربلا می‌گویند به تیغ ظلم و جفا کشته می‌شود.

    سپس آن حضرت فرمودند: ای مادر، می‌دانم که شهید خواهم شد و چاره‌ای جز رفتن ندارم و به فرموده خدا عمل می‌کنم.

    و چنانچه که در کتب مدینه المعاجز و ملحقات احقاق الحق نقل است، ایشان می‌فرمایند: به خدا سوگند؛ می‌دانم در چه روزی کشته می‌شوم، و چه کسی مرا خواهد کشت، و در کدام بقعه مدفون خواهم شد و می‌دانم چه کسی با من از اهل بیت من و خویشان من کشته خواهد شد، و می‌خواهی ای مادر نشان بدهم جای شهادت خود را؟

    و سپس آن حضرت با دست مبارک خود به سوی کربلا اشاره نمودند و به اعجاز آن حضرت زمین‌ها فرو رفت و زمین کربلا بالا قرار گرفت...

    به احتمال قوی این نخستین معجزه‌ای بوده که از حضرت سیدالشهدا(ع) در راه رسیدن به شهادت و تقرب به خدا، از ایشان سرزده و جالب است بدانید که پس از آن نیز معجزاتی بسیار عجیب تر از این حضرت نمایان گردیده به نحوی که اکثر راویان و منابع آنها را نقل کرده‌اند. متوسل در باب این معجزات می‌نویسد:

    امام حسین(ع) پس از طی مراحل و رسیدن به خاک کربلا، دیگر اسبشان قدم از قدم برنمی‌داشت تا آن اسب را عوض کردند، سپس اسبی دیگر برای حضرت آوردند و آن هم گامی برنداشت تا آن که پنج اسب را به همین منوال عوض کردند و هیچکدام راه نرفتند و حضرت پس از دیدن این صحنه‌ها از نام آن سرزمین جویا شدند و پی به ماجرا بردند!

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]

    اَلْحَمْدُ لِلّهِ الّذى جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَةِ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ وَالاْئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ

    غدیریه

    یاران گل لبخند ز هر سو بفشانید

    بر خاک قدم های محمد بنشانید


    در محضر احمد ز علی مدح بخوانید


    تا عیدی خود را ز محمد بستانید


    با عطر ولایت دهن خویش بشویید


    تبریک به سادات بنی فاطمه گویید

    ما که از جور خوارج خسته ایم با علی عقد اخوت بسته ایم

    ما مرید ذوالفقار حیدریم تا جهان باقیست یار رهبریم

    در سر ما نیست جز عشق ولی یا علی و یا علی و یا علی

    غدیر، یک اتفاق ساده نیست؛ یک گزینش رحمانی است.

    غدیر، یک کلمه نیست، یک برکه نیست؛ یک دریاست؛ رمزی است بین خدا و انسان.


    غدیر، گل همیشه بهار زندگی است. دریایی بی‏کرانه است؛ جاری بر جان‏های پاک و اندیشه‏های تابناک.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    »
    هوا