X
تبلیغات




وبلاگ گروهی جبهه جهادگران مجازی مرگ بر آمریکا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

به نام خداوند قادر متعال
وَ نُرِیدُ أَن نَّمُن‌َّ عَلَی الَّذِین‌َ اسْتُضْعِفُواْ فِی الاْرْض‌ِ وَ نَجْعَلَهُم‌ْ أَئمَة‌ً وَنَجْعَلَهُم‌ُ الْوَارِثِین‌َ ؛(قصص‌،5) ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم‌
 
امام خمینی(ره):
ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم چرا که انقلاب ما اسلامی است و تا بانگ لا اله الا الله و محمدرسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم. 
 (صحیفة نور، جلد 11، صفحة 266 تاریخ 22/11/58)

 


در حالی که ظلمت تمام دنیا را فراگرفته بود نوری از ایران طلوع کرد و مردی آسمانی کلمه توحید را به بهترین وجه تعبیر کرد و به پا خاست. سربازان خود را از میان جوانانی که در ابتدای نهضت شیرخوارگانی بیش نبودند ،جست و اسلام را مطابق با حقیقت و آنطور که باید، تفسیر کرد.
جریانات مبارزاتی برای سرنگونی طاغوت و پیروزی اسلام ناب به فرماندهی امام روح الله مسیر خود را از جریانات التقاطی و مقدس نما جدا نمودند و تفسیر اسلام نابی را که از درس های پیرمرادشان گرفته بودند، در عمل به نمایش گذاشتند.
انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که کمتر کسی فکر می کرد و گمان می برد که این حرکت مردمی مسلمانان ایران قرار است به انقلابی بزرگ تبدیل شود که امنیت و وجود مستکبرین جهان را بخطر اندازد.
وحدت کلمه و ایمان مردم در کنار پیروی از مرجعی صالح منجر به تحولی نو و بدیع در تاریخ بعد از غیبت کبری شد.
انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 به عنوان اولین حرکت برای گام بلند ظهور منجی بشریت به وقوع پیوست و بشارتی به تمام آزادی خواهان جهان داد.
اما این تازه ابتدای ماجرای پر پیچ و خم مبارزه حق علیه باطل بود. مستکبرین عالم که تاب پیروزی مستضعفین را نداشتند به توطئه و دستاویز علیه آنان پرداختند.
8 سال جنگ تحمیلی برای ملتی که هنوز تازه ابتدای راهی بلند و دراز قرار گرفته بسیار دشوار بود. بزرگترین جنگ قرن را مستکبرین عالم علیه نمایندگان مستضعفین جهان رقم زدند و امتحانی دیگر برای آنها شد و مجدد ملت از امتحان الهی سربلند بیرون آمد .
خورشید پر فروغ رهبری و ولایت حضرت روح الله در 14 خرداد 1368 خاموش شد ولی میراث گرانقدرش یعنی ولایت مطلقه فقیه همچنان ادامه یافت و با انتخاب بحق و شایسته شاگردی از مرام و مکتبش شاخ و برگ دیگری از این شجره طیبه بوقوع پیوست.
حصر اقتصادی ، توطئه های فرهنگی ، هجمه های سیاسی ، دروغ پراکنی های بین المللی ، بسیج مستکبرین برای از پای درآوردن این انقلاب و ... همه و همه در برابر ایمان مردم برای شکست طاغوت و زنده نگهداشتن نهضت و میراث امام روح الله ، هیچ بود.
ملت ایران راهی را برگزیده بود که  نتیجه آن آزادی و رستگاری است و اتفاقا این هدفشان در تلاقی با خواسته مستکبرین عالم بود که هر روز نقشه و توطئه ای جدید برای مردم مستضعف جهان می چینند که آن ها را به استضعاف بکشانند.
بحق تداوم انقلاب اسلامی ایران به حقانیت اراده و ایمان مردم و مخلصانه گذاشتن سنگ زیرین انقلاب توسط امام روح الله و تداوم رهبری شجاعانه و عادلانه آن یعنی امام خامنه ای برمی گردد که  قابل تشبیه به شجره ی طیبه ای است که متفاوت از دیگر انقلاب ها وتحولات سیاسی تاریخ جهان است.
 در سالگرد انقلاب اسلامی ایران همه ی مردم با وحدت کلمه همانند بهمن 57 بدون هیچ گونه جو سازی هایی به خیابان می ایند و با امام و انقلاب و رهبری تجدید پیمان می کنند  حضور بالای 80 درصدی مردم در پای صندوق های رأی و حماسه بی بدیل 9 دی در سال گذشته ورقی از این دفتر زرین است.
و این همان نور ایمان است که خداوند در دلهای مؤمن مردممان قرار داده است که در هرزمانی پرده از رخ منافقین داخلی و مستکبرین دست چدنی می کشد و هوای فضای غبار آلود را صاف می گرداند.
باید توجه داشت که انقلاب اسلامی در حال رخنه در تمام کشورهای منطقه و خصوصاً در کشورهای اسلامی است و ملتهای دیگر کشور ایران را و انقلابش را بعنوان الگو پذیرفته اند و حرکت های انقلابی در تونس و مصر و یمن و... شاهدی بر این مدعاست.
بار دیگر 22 بهمن امسال نیز روزی است برای نشان دادن قدرت ملت ایران و تداوم راه آرمان هایی که امام خمینی آن را بنا نهاد و امام خامنه ای آن را ادامه می دهد.

 

جبهه وبلاگی غدیر پس از دوسال ایجاد جنبش های سایبری اینک جنبش وبلاگی..22بهمن/انتفاضه مشرقین صدور انقلاب را پدید می آورد و از همه وبلاگنویسان و مخاطبین سایبری در نشر و تقویت این جنبش جهت همکاری دعوت بعمل میآورد.
بیایید در سی و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در اعلام حمایت و صیانت از ارزشهاى والاى اسلامى و انقلابى با ما چون همیشه همراه باشید و با قرار دادن لوگوى این جنبش و بیانیه آن فضاى سایبر را از فریاد وحدت انقلابی پر کنیم

 

 

 

 

برای دریافت کدهای لوگوها به جبهه مراجعه کنید و پس از قرار دادن ان در قالب خود در قسمت نظرات نام و آدرس خود را جهت تکمیل زنجیره ی وبلاگی همان پست قرار دهید
همچنین از تمامی دوستان صاحب قلم دعوت می شود که نوشته های خود پیرامون انقلاب اسلامی را تا قبل از روز سالگرد پیروزی انقلاب به جبهه معرفی نمایند که جهت اعلام در این جبهه قرار گیرد
و من الله التوفیق
جبهه وبلاگی غدیر


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]

    جبهه وبلاگی غدیر در اغاز دومین سال کار و تلاش خود در عرضه ایجاد و ترویج و نشر جنبشهای وبلاگی از سوی وبلاگنویسان ارزشی ادامه میدهد.و اینک جنبش سایبری بصیرت حسینی را  در فضای سایبری راه اندازی و پیگیری مینماید.لذا از همه وبلاگنویسان و مخاطبین سایبری در نشر و تقویت این جنبش جهت همکاری دعوت بعمل میآورد.

    آتشى که عمر بن سعد ( ل ) در سال 61 هجرى به خیمه هاى ابا عبدالله ( ع ) انداخت 1327 سال با جهل و نادانى و نامردى مسلمانان شیعه نما امتداد پیدا کرد تا در عاشوراى 1388 از سر فندک فتنه گران بیرون زد و و باز هم بوى دود و رنگ خاکستر از خیمه گاه سیدالشهداء پیدا بود .

    آنچه نسل به جا مانده از قوم خوارج و فرزندان خلف کوفیان نامسلمان در هتک حرمت حریم مقدس امام حسین ( ع ) کردند اولین جرقه اش وقتى زده شد که همین قوم الظالمین تمثال مبارک بنیان گذار جمهورى اسلامى ، امام خمینى ( ره ) را پاره و پایمال کردند و اهل بیت او لب از لب وا نکردند ، اما در مقابل این جوانان و مردمى بودند که هیچ قرابتى به جز سله عشق با حضرت امام ( ره ) نداشتند و آسمان را به زمین دوختند در اعتراض به این مصیبت چونان قوم بنى اسد که شهداى کربى را بعد از اینکه خویشان و هم شهریانشان عده اى به اسارت رفتند و بعضى فرار را بر قرار ترجیح دادند اکرام و دفنشان کردند

    آرى ، آنچه بر سر ما رفت از خود ماست ، اگر رحم و رأفت جمهورى اسلامى و مهر پدرانه و حکمت على منشانه مقام معظم رهبرى ، امام خامنه اى ( حفظه الله ) نبود و اگر مردم ما گوش به فرمان ولیشان نبودند و صبر پیشه نمیکردند به جلال و جبروت خدا قسم که که امروز نه فتنه اى بود که در سست ایمانان رخنه کند و نه فتنه گرى بود که خیمه آتش بزد و خون به دل اهل عشق کند .

    اما امسال سالى دیگرى است ، سال همت مضاعف و کار مضاعف است ، ما حوانانى که طلایه داران نسل سوم این انقلابیم همتمان را مضاعف کرده ایم در دفاع از حریم دین و ولایت و انقلاب و میهن ، دیگر دستى جرأت نمیکند به خیمه گاه عشاق تعرض بلکه حتى نزدیک شود ، زیرا امروز ما به وسعت تمامى ایران عزیز همگى از نسل بنى انقلابیم ، بازمانده بنى هاشمیم و از تبار بنى اسد .

    ما یاد گرفته ایم و ملکه ذهن کرده ایم که اذا ضربتم نضرب ، خط قرمز ما دین است و ولایت ، بیایید تا ببینید ما چه میکنیم و چه در چنطه داریم ، امروز و مولاى ما على است و ما جملگى عماریم و نمیگذاریم کارمان به آنجا بکشد که مولایمان نداى هل من ناصر سر بدهد .

    بصیرت حسینى جوانان این خاک مقدس امروز تیرى شده است به چشم اصحاب فتنه ، تیر سه شعبه حرمله ( ل ) در روز عاشورا از گلوى على اصغر رضیع ( ع ) کمانه کرد و طى این سالها با عشق و ارادت و بصیرت سیعیان به حق اهل بیت ( ع ) آب دیده شد و امروز حلقون اصحاب استعمار و فتنه را دریده است تا دیگر فریاد گوش خراش و و روح آزارشان فضاى پاک ذهن مردم این خاک عزیز را آلوده نکند .

    امروز دیگر نسل کوفیان در این سرزمین ریشه کن شده است و ما همگى و به وسعت 70 و اندى ملیون همگى از تبار 72 عاشقیم .

    دوستان و عزیزان همیشه همراه ، افسران گرامى جنگ نرم ،،،

    بیایید در اعتراض دوباره به حتک حرمت عاشوراى سال گذشته و در اعلام حمایت و سیانت از ارزشهاى والاى اسلامى و انقلابى با ما چون همیشه همراه باشید و با قرار دادن لوگوى این جنبش و اختصاص دادن یک پس در سایت یا وبلاگ خود به این بیانیه فضاى سایبر را از فریاد یا لثارات الحسین پر کنیم.

    موفق ، پیرروز و سربلند باشید ،،،                                                                                       با تشکر

    روابط عمومى جبهه وبلاگى غدیر

     

     

     

    در همین ارتباط دو کلیپ فتنه عاشورای88 را به حضور همه عزیزان معرفی مینماییم / لطفا در انتشار این دو کلیپ همکاری لازم را بعمل بیاورید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]

    در راستای حرکتها و موج های وبلاگی در جبهه وبلاگی غدیر اینک با  موج فریاد مرگ بر آمریکا از وبلاگنویسان اینگونه دعوت میکند

    سیزده آبان 1358 ، روزى که آخرین بقایاى شجره نحس شیطان بزرگ در خاک جمهورى اسلامى ایران که از ریشه برکندش با دستان مبارک حضرت امام روح الله ( ره ) آغاز شده بود ، به همت دانش آموزان و دانشجویان غیور و انقلابى این سرزمین برچیده شد و لانه جاسوسى آمریکا به تسخیر غیرت و عزت مردم این خاک عزیز در آمد و شیطان به گِل نشست .

    روزی با عظمت که در آن تجلی مبارزه و جهاد و از خود گذشتگی در برابر استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ می باشد ، روزی بزرگ که در سالهای 43و57و58 وقایع به یاد ماندنی آن به ثبت رسیده است و خود نشان‌گر عزم ملت و مردم ایران اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی است .

    تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13آبان سال 58 که به دست دانشجویان و همچنین تجمع اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان علیه حکومت ظالمانه و استبدادی شاهنشاهی و به خاک و خون کشیدن آنها در 13 آبان سال 1357 و همچنین تبعید شدن حضرت امام خمینی (ره) به کشور ترکیه به دنبال سخنرانی افشاگرانه ایشان به منظور اعتراض به تصویب لایحه کاپیتولاسیون که خود نشانگرعزم راسخ مبارزان جبهه مدافع حق علیه باطل و بیداری قشر جوان و متعلم ایران اسلامی دربرابر توطئه‌های استکبار جهانی به سر کرده گی امریکاست.

    با اینکه به شکرانه همت والا و بصیرت ناب ملت شریف ایران ، دولت منحوسه آمریکا در تمامى تلاش هایى که در طى تمامى این سالهاى بعد از انقلاب در به چالش کشیدن ارتباط میان مردم و انقلاب و ایجاد فتنه و تفرقه بین صفوف مستحکم مردم عزیز این خاک داشته است ناکام مانده ، امام هنوز هم چشم امید به خائنان داخلى دارد ، آنهایى که به فرموده امام خامه اى ( حفظه الله ) نمک انقلاب را خوردند و نمکدان شکستند ، آنهایى که همه چیزشان از انقلاب است امروز به مهره هاى سوخته دشمن استعمارگر بدل شده اند ، این قوم به خیال خوام خود میخواهند تا بار دیگر ایران عزیز را به سالهایى ببرند که تحت سیطره آمریکا جان و مال و ناموس خود را دو دستى و در طبقى از جهل و نادانى تقدیم استعمار کبیر کنند و  شرف و عزت خود را به پشیزى بفروشند ، اما نمیدانند یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ و غافلند از اینکه وَإِ نَّا لَهُ لَحَافِظُونَ .

    در یوم الله 13 آبان ،  روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانان آن به ویژه اسرائیل غاصب ، ازوبلاگنویسان و افسران جنگ نرم که همواره در صحنه واقعی و مجازی حاضر بوده و هستند دعوت به عمل میاورد تا در موج فریاد مرگ بر امریکا تا 13 ابان ما بر سر در وبلاگهای خود فریاد مرگ بر آمریکا را نصب کرده و ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بار حماسه ای پر شکوه و پر افتخار 13آبان را از نو در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنند.

    موفق ، پیروز و سربلند باشید ،،،
     




    نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی جهادگران مجازی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9      >
    »
    هوا