X
تبلیغات




بیانیه جبهه جهادگران مجازی در مورد اهانت به قرآن - وبلاگ گروهی جبهه جهادگران مجازی مرگ بر آمریکا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

جهادگران مجازی همگام با بیانیه رهبرمعظم انقلاب، مراجع تقلید و دیگر نهادها و سازمانها ضمن محکوم کردن این فاجعه بزرگ، بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون.........

باز بغضمان ترکید. در روزگاری که سخت از مهجوریت قرآن دلتنگ بودیم، فاجعه ای دیگر دل مسلمانان عالم را به درد آورد. 

اهانت به قرآن، اهانت به حقیقت است. اهانت به صاحب آن، خدای متعال است. اهانت به همه کتب مقدس و همه پیامبران و اولیاء الهی است.

 اما چه کسی نمی داند که این پروسه ای است که ایادی صهیونیستها برای مقابله با حاکمیت اسلام در همه عالم راه انداخته اند.

چه کسی نمی داند که پشت پرده قضیه یازده سپتامبر چیزی نبود به غیر از اسلام ستیزی و اسلام هراسی و در حقیقت جلوگیری از ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) که هر روز بیشتر از قبل صدای اذان را و صدای توحید را در غرب میشنویم. 

همه اینها خیال خام است. یک بازی شکست خورده برای کسانی است که دیگر نه از جنگ سرد و نه از جنگ نرم خیری ندیده اند و برای افشای ماهیت حقیقی خود گام برداشته اند.  

حرف ما با این دشمنان و بخصوص صهیونیستها این است که بدانید شما با این کار مفتضحانه اتان، نه تنهاآبروی خود را می برید بلکه از بابت«عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» باعث ترویج هرچه بیشتر اسلام ناب محمدی(ص) و اعتلای نام قرآن می شوید. مگر  بعد از 11 سپتامبر یادتان رفته است سیل هجوم غرب برای آشنایی با اسلام! 

و بدانید که قرآن را در دل و جان ما نگاشته اند و اگر کتاب قرآن را هم بسوزانید بیش از یک میلیارد مسلمان آن را در جان و دل همراه دارند.

 حرف دیگر ما با دولت آمریکا و بخصوص آقای اوباما است که اگر نقش خود را منکر هستید  و برای حفظ آبروی خود،  باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را به سزای عمل بسیار زشتشان برسانیدتا بیشتر ازاین آبروی خود را نبرید.

 ضمن تشکر از اعتراض مسیحیان و کلیساها ، حرف دیگر ما با همه مسلمانان هست که دیگر حجت برایمان تمام شده است. اگر تا الان در مورد خباثت دولت آمریکا و صهیونیسم ، شک داشتید، دیگر بپاخیزید.

بپاخیزید که با سوزاندن قرآن جانمان روا سوزاندند.

 در آخر ما جهادگران مجازی که داغدار این اهانت به کتاب ا... هستیم، ضمن تسلیت این فاجعه به جهان اسلام و بخصوص محضر مبارک حضرت بقیه ا... الاعظم و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، اعلام می داریم که همچون موجی خروشان در برابر صهیونیسم و ایادیشان برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) ایستاده ایم و در برابر این حرکات آرام نخواهیم نشست.

 

                                           اعضای جبهه جهادگران مجازی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :منصوره ازغدی::نظرات دیگران [ نظر]
    »
    هوا