X
تبلیغات




شهدا چطور به روش زیارت عاشورا زندگی کردند؟ قسمت دوم - وبلاگ گروهی جبهه جهادگران مجازی مرگ بر آمریکا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

زیارت عاشورایی زندگی کردن سخته آخه می گیم........

 

پروردگارا مرا به آیین محمد و آل اطهارش زنده بدار و گاه رحلت هم به آن آیینبمیران.

 

زندگی به سبک پیامبر و آل طاهرش و مرگ به آئین آنها ، اینقدر دعای سنگینی هست که مو رو به تن ما راست می کنه اما اون بچه بسیجی های که وظیفه شون رو شناختن ، دعا کردن و خدا دعاشون رو برآورده کرد و جنازه شون رو با خون خودشون غسل دادن.

 

 زیارت عاشورایی زندگی کردن یعنی وقتی حسین (ع) در کربلا می گه کیست که مرا یاری کند ، لبیک بگی و دیگه پشت سرت  رو نگاه نکنی اون وقت پایان کربلایی داری............

 

زیارت عاشورایی زندگی کردن سخته آخه می گیم..........

 

 پروردگارا تو لعنت فرست بر اوّل ظالمى که در حق محمد و آل پاکش صلوات الله علیهم ظلم و ستم کرد. و آخرین ظالمى که از آن ظالم نخستین در ظلم تبعیّت کرد.

 

از اولین ظالم بر حق این خاندان تا آخرین ظالم همه از یک دسته اند ، خدا نکند روزی که قائم آل محمد برای خون خواهی جدش حسین (ع) از مکه قیام می کند و ما صفمان را  از صف آخرین ظالم جدا نکرده باشیم این مرز وسط ندارد یا با امام زمانت یا ...................

 

آن ظالمانی که امام عزیزمان اینگونه وصفشان کرده:

 

     آنان مرزی جز عدول از همه هویتها و ارزشهای معنوی و الهی مان نمی شناسند. به گفته قرآن کریم ، هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما بر نمی دارند مگر اینکه شما را ازدینتان برگردانند.

 

 

و بر امام حسین (ع) سلام می فرستیم که می دانیم بی جواب نیست .........

 

 سلامبر تو اى ابا عبد اللَّه و بر ارواح پاکى که فانیدر وجود تو شدند. سلام خدا از من بشما باد الى­الابد مادامى که شب و روزی برقرار و باقىاست و خدا این زیارت مرا آخرین عهد با حضرتت قرار ندهد. سلام بر حضرت حسین و برحضرت على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب حسین.

 

از خدا می خواهیم که این  آخرین سلام ما نباشد ، آخرین تجدید پیمان ما نباشد ، آخرین باری نباشد که با خود عهد می کنیم ، لبیک امام عصر مان را در کربلای زمانمان بی پاسخ نگذاریم.................

 

و در آخر...................

 

پروردگارا شفاعت حضرت حسین را روزى که برتو وارد می­شوم نصیبم بگردان. و مرا نزد خود ثابت قدم بدار به صدق و صفا در روزى کهبر تو وارد می­شوم؛ با حضرت حسین و اصحابش که در راه خدا جانشان را نزد حسین فداکردند (همنشین) باشم.

 

شهدا و امام عزیزمان زیارت عاشورایی زندگی کردند ، ما هم به حق خون شهدا از خدا طلب کنیم که هرچند زیارت عاشورایی زندگی کردن سخت است ، اما توفیق این زندگی از ما گرفته نشود .شاید که بتوانیم زمینه سازی برای ظهور مولایمان، مهدی صاحب زمان باشیم.

 

بهتره پیمان نامه امام عاشورایی مون رو که با دلی آرام و قلبی مطمئن رفت ، برای ختم کلام ، تکرار کنیم تا شاید بفهمیم به روش زیارت عاشورا زندگی کردن چگونه است...........

 

ما تصمیم داریم پرچم "لا اله الا الله " را بر قلل رفیع کرامت وبزرگواری به اهتزاز درآوریم . 

 

امروز جنگ حق و باطل ، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است .

  

مامظلومین همیشه تاریخ ، محرومان و پابرهنگانیم . ما غیر از خدا کسی را نداریم . و اگر هزاربار قطعه قطعه شویم ، دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم.

  

جنگ ما جنگ عقیده است ، و جغرافیا و مرز نمی شناسد. و ما بایددر جنگ اعتقادی مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم .

 

ما درصددخشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیزم ، سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم . ماتصمیم گرفته ایم ، به لطف و عنایت خداوند بزرگ ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوارگردیده اند نابود کنیم ؛ و نظام اسلام رسول الله – صلی الله علیه و آله و سلم – را در جهان استکبار ترویج نماییم . و دیر یا زود ملتهای دربند شاهد آن خواهند بود.

 

ما می گوییم تا شرک و کفر هست ، مبارزه هست . و تا مبارزه هست ، ما هستیم .

 

تنهاآنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. .ما برای احقاق حقوق فقرا در جوامع بشری تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد.

  

 

برای تعجیل در ظهور منجی عالمیان، مهدی فاطمه(س)

 

صلوات



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ف کریمی::نظرات دیگران [ نظر]
    »
    هوا